Pages

Friday, December 9, 2011

侯湘婷 Angel Hou

How many of you actually know who is 侯湘婷 ? =)

Many years back, during my army days, i was lucky to win a pair of tickets(went with my girlfriend of that time) to a mini concert of her and 江美琪.

Both sang beautifully that evening.

At least a good 10 years past.

Where has she gone to?
Do you know?? =)




作詞:姚謙 作曲:柯肇雷

她住進了你心裡面 我的愛無家可歸
舊情歌戀戀的餘味 斷續在多夢的夜
就這麼過了好久時間 為什麼還偷偷想念
情書和相片已蒙一層灰 怪我們任性斷了愛的機會

當我又為你流眼淚 若你也為歉意失眠
絕望也許是最美的體會 讓我們記得曾愛過誰

你的選擇也許是對 她才是你的依歸
曾屬於我們的一切 就讓你一筆作廢
就這麼過了好久時間 為什麼還偷偷想念
情書和相片已蒙一層灰 怪我們任性斷了愛的機會

當我又為你流眼淚 若你也為歉意失眠
絕望也許是最美的體會 讓我們記得曾愛過誰

這是我為你流的淚 當我們已漸行漸遠
我知道回憶是一種愚昧 這一生只容我笨一回

No comments:

Post a Comment

Hi, thank you for comment! (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...